Personal Blog

Sunday, October 5, 2008

zaman kanak-kanak


Gjul ?...itu adalah nama panggilan saya sejak dari kecil lagi. saya dilahirkan pada 7 januari 1985 di daerah Tawau, Sabah. Saya dibesarkan oleh mak dan ayah di kampung dan hidup membesar dalam suasana kampung.
saya mempunyai keluarga yang agak besar, tapi kalau tidak termasuk pak cik, mak cik, atuk, neneak dan sanak saudara..tak lah ramai mana, cuma setakat 12 orang sahaja dan saya merupakan anak ke-10 dan ke-2 bongsu sebelum adik perempuan saya yang sedang melanjutkan pelajaran di UMS sekarang ini. saya mempunyai 3 orang abang dan 6 orang kakak serta seorang adik perempuan. hampir kesemua dari mereka telah pun bekerjaya dan mendirikan rumah tangga dengan pasangan masing-masing, namun terdapat 4 lagi yang masih " single & avalable" termasuklah saya yang berkaca mata hitam di sebelah tue..

0 comments: